2020年6月10日水曜日

pale/indistinct/latecomer/resign/resignation/collegiate/bloom

英文
Message from Vanguards 130

Conversely, the pale business nerd has all the girls WANTING to be attracted to him, and giving him all the chances. But most won't get with him, because he can't attract them.

The key is in recognizing the sequencing..
 .... which makes her very open to feeling
2-  attraction
     which pumps her full of feelings
3-  comfort (if needed for non-party chicks) .... which makes her prepared and wanting
4-  physical escalation

By understanding that value is SOCIALLY CONSTRUCTED, we can look to what it actually is.
In the past, I'd just run the same game on every girl. Sometimes it wouldn't work in different scenes. Then I recognized the distinction, and modified. Now I can work any scene, given the adequate preparation time and observation.

This is what I'm talking about when I say that attraction/value are separate. The game you run won't be effective unless you have the right value prior to the sarge. I first realized this in Miami South Beach, at a club called Skybar. 
The roots of pure Mystery-MM is LA/Toronto. I, latecomer, wasn't trained properly to convey value at Skybar. I shifted my value via both clothing (resigning collegiate peacocking) and the stuff you're talking about in this post. Then the game I ran bloomed and was as effective as it was on college girls. 


日本語
先駆者からの伝言 130

逆に、オタクのビジネスマンは、すべての女の子に彼に魅力を感じてもらいたい(そして、女の子が欲しいものを持っている)と思っていて、すべてのチャンスを与えているつもりだ。しかし、ほとんど彼にはついていかない。なぜなら、彼は彼女らを引き付けることができないからだ。

重要なのは、順序を認識することだ。

....まず初めに、彼女が感情をとてもオープンできるようにする
2-アトラクション
魅力で彼女の感情をいっぱいにする
3-コンフォート(パーティ好きでない女で、必要な場合には) ....彼女を準備させて、欲求させる
4-身体的なエスカレーション

価値というものは、社会的に構築(社会システムとして構造化)されていることを理解することで、それが実際に何なのかを見ることができる。
過去、私はすべての女の子に、同じゲームを実行していた。シーンによっては、うまくいかないこともあった。なので、私は、それらの区別を認識して、修正した。今では、適切な準備時間と観察があれば、どんなシーンでも機能させることができる。

これが、私が魅力と価値は別物だと口にするときに言いたいことだ。あなたが実行するゲームは、あなたがサージングをする前段階として、正しい価値を持っていないと効果がない。最初にこれに気付いたのは、マイアミのサウスビーチのスカイバーというクラブだった。

ピュアなミステリーMMのルーツはLAやTorontoにある。新参者の私は、スカイバーで価値を上手く伝えられるような訓練を受けていなかった。私は、服装(大学生がやりそうなピーコッキングではないものにした)と、あなたたちがこの記事で話しているような話題の両方を通して、自分の価値を変え行った。そうしたら、私がやるゲームは花開くこととなり、女子大生を相手にするのと同じくらい効果的なものになっていった。


単語・解説
pale/[peil]ペイル/形容詞/薄い、淡い、ぼんやりした、おぼろげな、青白い、青ざめた、力のない、弱々しい、青ざめる、薄くなる、色あせる、見劣りする、薄れる、かすむ、下がる、はるかに少ない、青ざめさせる、薄くさせる、先のとがった杭、柵、フェンス、囲った土地、範囲、境界、ぺイル、領地、領土、柵で囲む/Lv.1
distinction/差異、区別、特徴、特質、優秀さ、卓越、名誉、優等賞/indistinct/[ìndistíŋkt]インディスティンクト/形容詞/ぼやけている、不明瞭な、はっきりしない/Lv.3
Miami/マイアミ/ 固有名詞/マイアミ(米フロリダ州マイアミ・デイド郡の首都)/Lv.3
Toronto/トロント/固有名詞/トロント(カナダの都市)/Lv.3
latecomer/[léitkʌ̀mər]レイトカマー/名詞/遅れて来た人、遅刻者、新入り、新参者/Lv.2
resign/[rizáin]リザイン/動詞 /辞める、辞任する、辞職する、退陣する、脱退する、勤めを辞める、退職する、投げる、投了する、~を辞める、~を放棄する、譲り渡す、断念する、任せる/Lv.1/resignation/[rèzignéiʃən]レジグネイション/名詞/辞職、退職、退陣、辞表、辞職願、受容、屈服、服従、諦め、投了/Lv.2
collegiate/[kəlíːdʒət]カリージェト/形容詞/大学の、大学生(用)の、同僚が平等に責任(権限)を有する/Lv.3
bloom/[blúːm]ブルーム/名詞、動詞/花、花盛り、白い粉、花が咲く、~を開花させる、レンズを被覆する/Lv.0

0 件のコメント:

コメントを投稿